No items found.

Sunnery James en Ryan Marciano achter de schermen

Wat doen Sunnery James en Ryan Marciano achter de schermen van de Defensie? Sunnery James en Ryan Marciano brengen met hun nieuwste nummer een muzikale ode aan de technici van Defensie. Voor de plaat gebruikte het dj-duo technische geluiden die ze zelf opnamen achter de schermen bij de krijgsmacht.

Het duo was de afgelopen periode op de werkvloer bij Defensie om de geluiden op te nemen. Zij gingen langs bij de landmacht, luchtmacht en marine om zoveel mogelijk unieke technische sounds te verzamelen. Ze vormen de basis voor hun nieuwe single. Met het nummer willen zij een ode brengen aan de technici van Defensie.

De single moet eraan bijdragen dat meer mensen solliciteren voor een technische baan in de militaire organisatie. Het gaat om functies waar je niet gelijk aan denkt bij werken voor Defensie. De techneuten staan vaak op de achtergrond, maar ondersteunen de functies die wel in de spotlight staan, zoals vliegers, commando’s, mariniers en voertuigbestuurders.

Op YouTube-kanaal van Armada Music is te zien hoe het dj-duo de geluiden vergaarden. De DJ’s zijn er zelf enthousiast over. “We vonden het echt gaaf om achter de schermen te gaan bij Defensie om alle geluiden voor de nieuwe track op te nemen. Dit was voor ons de eerste keer dat we op deze manier een track hebben gemaakt.”